If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Homefront

Ubráníte USA od okupace Severní Koreou v nové FPS?

Oznamovat hry příslibem skloubení nejlepších vlastností dvou a více oblíbených titulů, to bývá oblíbeným způsobem jak rychle zaujmout hráče. Homefront je dalším kandidátem do této skupiny. K namlsání hráčů si půjčuje dvě jména: Half-Life 2 a Ghost Recon Advanced Warfighter. Z první jmenované si bere propracované vyprávění příběhu v pohledu z vlastních očí, kvalitní grafiku a záhadnou vojenskou okupaci. Z druhé naopak zbraně blízké budoucnosti, dálkově ovládaná vozidla a příběh postavený na běžných současných politických problémech, pouze vyhrocených do extrému. To vše nyní kutí tvůrci Frontlines Fuel of War z Kaos Studios.

K podpoření svých odvážných slibů vydali lákavý trailer. Ukazující akční sestřih mise, ve které se, společně s místním odbojem, musíte propracovat na druhý konec ulice a aktivovat zařízení zvané Goliath. To je údajně jedinou šancí k útěku. Po klasické divoké přestřelce, granátu do oken a těsnému uskočení vybuchujícímu džípu se hráč dostává ke kýženému cíli. Zjišťuje, že Goliath je dálkově ovládané obrněné vozidlo připomínající Batmobil, které zaútočí na cokoliv, co hráč označí laserem. Po krátkých záběrech na Batmobil v akci, bohužel video končí.

I přes veškerou nabušenou akci a adrenalin, působí ukázka Homefrontu poměrně běžným dojmem. Teprve náš rozhovor s hlavním designérem (Erin Daly) odhalil mnoho zajímavostí a některé pasáže videa ukázal v novém světle. Například část, kde hráč odstřelí vozidlo raketometem, je zpracována pomocí nového Drama engine. Ten se stará o to, že kdykoliv odpálíte tento džíp, trosky poletí směrem ke hráči. Je jedno, zda budete zrovna o deset metrů více vpravo, nebo vlevo. Vždy budete muset na poslední chvíli uskočit.

Co víc, Drama engine se stará o co nejlepší herní zážitek. Vezměme obyčejné vystřelení rakety protivníkem a divoké následky výbuchu. Taková událost se prý nestane, dokud se hráč dívá jiným směrem. Tento systém ale nebude aplikován na všechny události ve hře. Nechtějí, aby měl Drama Engine vliv na spád hry a uzamknul hráče v určité lokaci, dokud se z určitého místa nepodívá přesně daným směrem. Chtějí jen, aby co nejvíce podpořil vizuální zážitek a vtažení do atmosféry.

Vozítko Goliath odráží velký zájem tvůrců o budoucnost vojenské techniky. Bojový arzenál Homefrontu má být skloubení současných skutečných zbraní a chystané techniky, která se má začít vyrábět časem. Kaos Studios spolupracují s vojenským expertem, který jim pomáhá s vyhledáním informací o zařízeních, která jsou momentálně ve fázi prototypů a s největší pravděpodobností se chystají brzy do výroby. V této souvislosti padla zmínka, že se můžeme těšit na ovládání různých dronů, pilotování letadla a řízení několika vozidel během kampaně.

Krom velkých slibů toho, co Homefront přinese, je již také rozhodnuto, čeho se naopak nedočkáme. I když na bojišti potkáte spřátelené vojáky, velení vlastní družiny se nekoná. Také nebude implementován žádný krycí systém ala Killzone 2. Údajně to zpomalovalo akční tempo hry, a tak bylo od těchto prvků upuštěno. Podobné omezení platí pro destrukční model prostředí. Sice se hráč dočká velkého množství destrukce v rámci událostí generovanách Drama enginem. Ale fyzikální model, který by umožnil libovolnou destrukci (Red Faction Guerrilla, Bad Company 2), také implementován nebude.

Tagged With

Comments

More Previews

Latest Articles