If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Jak se v raytracovaném Londýně z Watch Dogs Legion odrážejí kaluže, výlohy či Temže?

10 minut z PC preview-verze na RTX 2080 Ti.

Hackerská akce trochu zůstává v pozadí za Assasssinem a Far Cry, ale z trojice AAA titulů od UbiSoftu je momentálně v nejpokročilejším stavu vývoje.

Rozpracovanou PC verzi Watch Dogs Legion proto již bylo možné poskytnout novinářům, aby čtvrt roku před říjnovým vydáním prozkoumali technickou stránku, což svědčí o sebevědomí výrobce.

Tento klon GTA ve futuristickém Londýně bude na grafických kartách GeForce RTX podporovat raytracing a právě na něj se zaměřili kolegové z Digital Foundry v jejich desetiminutovém sestřihu z hraní.

Všimněte si v něm zejména četných kaluží po dešti na londýnských ulicích, které ještě v žánru nejsou zvykem. Nebo odrazu hlavní postavy ve výlohách obchodů (byť prý renderovaném v nižším rozlišení než zbytek scény) s neonovými reklamami, případně světel v místním parlamentu, odrazu okolí na autech nebo vodní hladiny řeky Temže.

Zatím logicky nešlo vyvodit žádné závěry o chodu hry, vzhledem k nedodělanosti a nemožnosti aktivovat v menu důležitou funkci DLSS 2.0 (viz i včerejší tématický článek). Takže titulky, že preview-verzi nebylo možné na RTX 2080 Ti rozjet v 1920x1080 na Ultra nastavení kvality s raytracingem na více než 30fps (výrobcem zamčený framerate), jsou trochu zavádějící - finálka určitě 60fps na PC povolí (ale 4K se zapnutým raytracingem asi jen těžko?).

Digital Foundry jinak byli nadšeni z toho, jak hezky a věrně je britská metropole do hry převedena, i za kolik různých postav s unikátními schopnostmi a odlišným postupem lze hrát. Považují Watch Dogs Legion za názornou ukázku toho, kterak by mohl být raytracing implementován do budoucích her s rozlehlým otevřeným světem, třeba i na konzolích.

Ukázány jsou také bohaté možnosti nastavení z menu, kde jsou geometrie, prostředí, rozlišení textur, stíny, odrazy, motion blur, depth of field, bloom, ambient occlusion, post-process anti-aliasing, extra detaily, ostrost DLSS, raytracing, temporal upscaling atd.

Nejnovější hry testujeme na výkonném počítači LYNX Grunex Super Gamer 2020.

Tagged With
About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments