Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Je Splinter Cell opravdu tak krátký?

Je důvod k bojkotu za poměr cena/výkon?

Někteří zahraniční recenzenti a hráči si na různých fórech na internetu stěžují, že nový Splinter Cell: Conviction je příliš krátký. Příběhová kampaň se dá prý dohrát za necelých pět hodin, jak uvedlo třeba IGN. Po chvilce zkoumání jsme ale zjistili, že není všechno takové, jak to vypadá.

Svým způsobem mají tito kritici pravdu. Pokud jste skutečně rychlíci, nehrajete na tu nejvyšší obtížnost, nezajímají vás vedlejší úkoly, hrajete se zapnutým ukazatelem postupu a slepě běžíte za cílem, dá se Conviction skutečně dohrát za pět hodin.

Pokud hru ale hraje normální hráč nebo zkušený hráč na vyšší obtížnost a neletí kupředu jako blesk, hrací doba se prý může natáhnout až na 12 - 16 hodin (jiné recenze zmiňují 10 hodin za singl). Conviction totiž nabízí vedlejší úkoly, spoustu možností pro prozkoumávání úrovní a separátní P.E.C. výzvy. Znovuhratelnost je prý také velká a v neposlední řadě je k dispozici kooperativní multiplayer pro dva, který ale lze hrát také offline s AI kolegou, tedy v podstatě jako nový singleplayer mód.

Ve Splinter Cell: Conviction by tedy mělo být mnohem více zábavy, než na pouhých pět hodin. Zkušení “rychlo hráči” hrající na nižší obtížnosti se zapnutými asistencemi, nechť si tedy asi počkají na slevu, ale pro normální poctivější hráče se zdá být Conviction v intencích dnešní obecně nastavené herní doby naprosto v pořádku.

Očividně jde tedy jen o problém hráčů, kteří neumí využít všech zákoutí hry, nebo spěchají, což je vždy ta nejhlasitější minorita, kterou jde nejvíce slyšet. Bohužel pro ně, tato minorita převedena na tržby znamená velmi málo.

On i Oblivion lze dohrát za necelých 12 minut...

Read this next