Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Jen 3 procenta lidí si koupily Super Mario Run

Z 90 milionů downloadů.

Za promarněnou příležitost považují komentátoři převod slavného instalatéra pro iPhone a iPad. Analytici, kteří mu dopředu věštili nevalné vyhlídky, se tak moc nepletli.

Odhad Newzoo citovaný prestižním listem Wall Street Journal mluví o tržbách "jen" 30 milionů dolarů za úvodní dva týdny.

To je rozhodně méně, než se u tak silné značky čekalo. Pro srovnání, Pokémon GO za měsíc vygeneroval 200 milionů dolarů. Na druhou stranu, u mobilních her podobně nízká konverze bývá, viz 1,7 % či 2 % u jiných předních výrobců.

Vzhledem k 90 milionům downloadů zkušebky si tedy plnou verzi Super Mario Run odemkly jen 3 miliony uživatelů, což není tolik. Ostatní patrně brzdila vysoká vstupní hranice 10 dolarů, případně možná požadavek být neustále připojen k internetu.

Hlavní překážkou k větším výnosům je dle mnohých zvolený Free-2-Try model s možností odemčení zbytku obsahu, jediný způsob monetizace ze strany Nintenda. Nabízí se přitom spousta jiných mikrotransakcí, které by se u takového žánru jistě snadno naroubovaly do designu.

Watch on YouTube

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Super Mario Run

Android, iOS

Related topics
About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments