Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Když se Activision domluví s celebritami na "vtipné" propagaci Call of Duty

WTF spoty.

V reklamní branži často platí, že čím je něco - odpusťte nám - debilnější, tím to lépe zabírá, lidé to masivně sdílejí a mluví se o tom pak všude více než o něčem obyčejném, tuctovém, nebo originálním až nápaditém.

A tak se Activision domluvili s různými celebritami a YouTubery, aby společně spáchali kraťoučké spoty na brzké Call of Duty: Black Ops 4 (Alza.cz), čímž se jako podtrhne komunita a vtipnost hry.

Jedním z nich je kontroverzní americký rapper Post Malone, který se zde cítí být rockovou hvězdou, ačkoli dle mnohých postrádá jakýkoli talent. Doprovázejí to sladěné scény ze hry s krabem či vrtulníkem, aneb více WTF reklamu na hru letos na podzim jen těžko pohledáte:

Watch on YouTube

V dalších spotech z této série #CodNation uvidíte dva vrtulníky, mužský a ženský, jak provádějí námluvy. Co je to útok kloboukem. Jak vypadá nejkratší účinkování v režimu Blackout. Nebo abyste za sebou vždy zavírali dveře na záchod.

Watch on YouTube
Watch on YouTube
Watch on YouTube
Watch on YouTube
Watch on YouTube
Watch on YouTube
Watch on YouTube

Read this next