Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Kinect půjde hrát i v leže

Je to jen na programátorech.

Jistě si pamatujete na menší překvapení, když se na E3 zjistilo, že na Kinectu nelze hrát v sedě, pouze ve stoje. To poté Microsoft vyvrátil s tím, že pokud je na sezení hra nadesignovaná, možné to bude. Psali jsme o tom zde.

Na aktuální konferenci Develop řešil Andrew Oliver z Blitz Games, jestli lze používat Kinect i v leže a dalších různých pozicích. Oliverovi bylo prý řečeno, že v leže to nepůjde. Jak uplatnit ležení při hře ptáte se? Co třeba kliky, nebo podobné cviky ve fitness hrách?

Systém detekce těla funguje u Kinectu tak, že kamera sleduje vaše hlavní klouby – 6 jich je na rukou, 6 na nohou apod. Pokud si člověk sedne či lehne, určité klouby mohou být „v řadě za sebou“ a pro kameru Kinectu tak mohou splývat. Proto nebylo možné hrát na E3 v sedě – žádná hra na to nebyla navržena.

Oliver říká, že by to ale nemusel být problém: „Nemusíte se spoléhat na systém. Můžete si napsat vlastní detekční rutiny, pokud je to přesně to, co potřebujete.“ Jeho tým vymyslel takové detekční parametry, které budou moci zabrat i hráče v leže.

Další různé pozice jsou tedy zřejmě pouze v rukou vývojářů samotných. Kinect by s tímto neměl mít problém. Jsme zvědaví, s jakou polohou budou Kinect zkoušet novináři/vývojáři příště...

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

Related topics
About the Author

Adam Homola

Contributor

Comments