If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Mark Cerny ze Sony reaguje na kritiku Knacka

Mohou za ni prý velmi vysoká očekávání.

Pomineme-li pouze stáhnutelnou šílenost LocoCycle nebo xboxový Fighter Within se známkami 1/10, nejhůře hodnocenou větší first-party hrou pro nové konzole byl Knack.

Jeho autor a zároveň architekt PlayStation 4, Mark Cerny, se v rozhovoru pro Gamasutru ohlédl za přijetím u kritiků, od nichž si obvykle odnesl jen průměrných 4/10 (viz třeba naše recenze s názorem Michala Jonáše).

"Očekávání od nextgen her jsou velmi vysoká, což je správné. Všichni sledují, jak se desetinásobný skok ve výkonu konzole projeví na grafice a na hratelnosti. Avšak je nad slunce jasné, že takové hry, které toho nebo online funkcí naplno využijí, se objeví až v budoucnu."

Tvůrce Knacka zdůraznil, že vytvoření startovní hry, která vyjde společně s novou konzolí, od nich vyžadovalo výjimečné úsilí. Přiznal, že mnozí hráči doufali v hlubší rozvinutí konceptu hrdiny složeného z malých částí, což se jinak všeobecně oceňovalo.

Podle Cerneho je dnes také velmi obtížné přijít s nějakou novou značkou, protože lidé od ní očekávají něco převratného, když vychází vedle GTA nebo Assassins Creed, ne pouze to samé nebo spíš horší, než předvedly staré plošinovky.

Knack co-op video

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Knack

PS4

Related topics
PS4
About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments