If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Metro: Last Light hotovo, dostane pět přídavků

A co konverze pro PS4, multiplayer a příští projekt?

Očekávaná first-person střílečka z podzemí moskevského metra byla oficiálně prohlášena za dokončenou, takže už nic neohrozí její vydání v půlce května. Oznámili to jak její tvůrci ze studia 4A Games, tak dnes tiskovou zprávou Cenega, která připomněla lokalizaci formou titulků na PC i konzolích (na Xzone s menší plynovou maskou).

Současně s tím poskytl rozhovor kreativní ředitel hry Andrew Prokhorov ukrajinskému webu itcchannel, kde hovořil o jejich inspiraci sérií Half-Life a chytřejší umělé inteligenci oproti předchůdci. Především tam odkryl jejich budoucí plány s touto "postalkerovskou" značkou milovanou hardcore hráči, o čemž díky překladu kolegů z polského EG známe všechny podrobnosti.

Jednak pro Last Light vytvoří pětici stáhnutelných přídavků, což mají být příběhové mise z pohledu jiných postav, které hrdina potká v tunelech. Zdůraznil, že nejde o obsah vyříznutý ze základní hry, nýbrž na něm začali pracovat až po skončení jejího vývoje. Rádi by nabídli i Season Pass, ale to prý záleží na jednáních s novým distributorem Deep Silver.

Co se týče multiplayeru, který v Metro: Last Light netradičně chybí, měl by vám to vynahradit jejich příští separátní projekt - jakási menší týmová střílečka pro digitální platformy typu XBLA. Optimálně i s editačními nástroji / SDK, nejdříve půl roku odteď, ačkoli ještě nic není jistého, nejspíš to záleží i na ohlasech a odbytu na aktuální titul.

Prokhorov by také jednou rád vytvořil PS4 verzi Last Light, ale na rozdíl od různých reportů ve světě je vše teprve ve fázi úvah, neboť ještě ani od Sony nemají vývojářský kit pro tuto novou konzoli. Pravděpodobněji se proto v tuto chvíli zdá jejich příští plánovaný projekt, kterým má být akce ve vesmíru, avšak prý něco jiného než Mass Effect nebo Dead Space. Ani zde se zatím ještě takříkajíc nekoplo do země, teprve se provádí marketingové průzkumy. Nicméně jsou pevně rozhodnutí, že nebude Free-2-Play záležitost, do kterých je prý nutili zkrachovalí THQ a jak praví poslední trendy, což chválíme.

Třetí část příručky o přežití ze začátku týdne

Comments