If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Nahrávka srovnání Metro Exodus z GDC

Raytracing vs. rasterizace.

OK, tohle tech-demo jsme viděli už před dvěma týdny v oficiální kvalitě.

Proč nyní upozorňujeme na nahrávku z monitoru od reportérů německého PC Games Hardware, je srovnání od inženýra společnosti Nvidia.

Dává totiž vedle sebe grafiku nové technologie raytracingu (včetně globální iluminace) a tradiční rasterizace za pomoci efektu SSAO a "předem upečeného" nasvícení (image-based lighting).

Na rozdíl od řady obdobných videí jsou zde změny ihned patrné a nové řešení dost pomáhá atmosféře (bez něj interiéry vypadají jako průchod obydlenými tunely ve starých dílech Metro).

Navíc prý vše takto běželo plynule v reálném čase na jediném GPU a vývojáři s tím měli méně práce.

Zajímavé je i porovnání živě hraného E3 2017 dema s raytracingem v tom samém prostředí:

Témata v tomto článku

Sledujte témata a dáme vám vědět, až k nim publikujeme něco nového.  Manage your notification settings .

About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments