Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Nejhorší marketingové přešlapy ve hrách všech dob

Co se vůbec nepovedlo...

YouTube kanál WatchMojo sestavil svůj subjektivní žebříček deseti největších přešlapu v herním marketingu všech dob.

Jedná se o pokusy herních výrobců, kteří v propagaci šlápli úplně vedle a vedle vyhozených peněz z okna jim to ještě pošramotilo pověst.

Kupříkladu tady figurují odhalení "televizního" Xbox One z 2013, falešný protest proti Dante's Inferno, až moc upřímný rozhovor s THQ Nordic, řecká startovní párty s mrtvou kozou k God of War 2 či falešná zpráva o teroristickém útoku v Singapuru v souvislosti s Black Ops 3.

Pak už přichází na řadu ještě větší průšvihy: vyklizení vydavatelského domu v Austrálii kvůli záhadnému balíčku od UbiSoftu, který byl považován za výbušninu. Nebo nabídka Acclaimu zaplatit vaše pokuty za rychlou jízdu k zviditelnění Burnout 2.

Možná si nepamatujete ani na speciální řeznictví s části lidského těla pro Resident Evil 6 nebo facebookové likvidace přátel kvůli Hitmanovi.

Naprosto neuvěřitelně pak na dnešní dobu působí, jak vůbec mohl někdo v holandské pobočce schválit vyloženě rasistické billboardy a spoty na nově přicházející bílý model handheldu PSP.

Watch on YouTube

Read this next