Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Nové NFS se inspirovalo u Call of Duty

Akční pocit z kokpitu.

Podle zástupců EA je bourání v novém Need for Speed: Hot Pursuit podobné, jako když vás postřelí v Call of Duty. Tím srovnávání ale nekončí, protože Keith Munro, víceprezident marketingu pro EA, cituje inspiraci i Battlefieldem Bad Company.

„Tyto hry doopravdy inspirovaly akci uvnitř kokpitu, kterou jste viděli v Shiftu, aby lidé cítili, jaký je to skutečně pocit řídit auto.“

Podle Keitha tomu autoři říkají first person driving, podobně jako first person shooting. Pocity při nárazech v kokpitu mají být násilné a agresivní, tak jako na bojišti. Keith dodává: „Další věcí, kterou jsme přebrali z Battlefieldu a CoD je návykovost online hraní. Té bude v Hot Pursuit hodně – hra je z velké části zaměřená na sociální propojování.“

Akci v kokpitu jsme zatím v Hot Pursuit vidět nemohli, ale pravděpodobně bude její zpracování velmi podobné tomu v NFS: Shift. Kvalita a návykovost online aspektů hry se dá od vývojářů očekávat – Criterion jsou známí především svými burnouty, v jejichž posledním díle byl online prvek zvládnut skvěle. A dle prvních ohlasů novinářů vypadá v Hot Pursuit ještě lépe.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Need for Speed: Hot Pursuit

iOS, PS3, Xbox 360, Nintendo Wii, PC

Related topics
About the Author

Adam Homola

Contributor

Comments