If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Nový Tony Hawk Shred propadl

Značka tak asi dočasně skončí.

Nejnovější skateboardové hry ze série Tony Hawk s podtitulem Shred se Americe za prvních 6 dnů v obchodech prodaly pouhé tři tisíce kusů, zjistil náš sesterský web GamesIndustry.biz.

Tony Hawk: Shred je pokračováním Tony Hawk: Ride, tudíž k hraní Shred je potřeba ona speciální periferie ve tvaru skateboardu. V obchodech příliš nezazářil ani minulý Ride, který byl ze začátku velkým zklamáním. Nakonec se přece jenom vyhoupl na 1,7 milionu prodaných kusů, hlavně díky Wii verzi, která byla nejprodávanější.

Neúspěch tušil asi i Activision a už na začátku října ve vývojářském studiu Robomodo propouštěl. Znamená to tak konec značky Tony Hawk? Definitivní asi ne, ale jistě by neuškodilo, kdyby si dal Activision s Tony Hawk hrami chvíli pauzu.

Shred také bezpochyby trpěl nedostatkem marketingu - o hře se prakticky nevědělo, chyběly trailery, reklamy, články... Pak není divu, že v prvních dnech hra neprodala moc kusů, když se o ní spousta hráčů třeba teprve dozví.

Tony Hawk je tak další značkou, která se Activisionu hroutí pod rukama – neprodává se už ani značka Hero – posledního Guitar Hero: Warriors of Rock se prodalo zatím pouhého půl milionu kusů, což je na takovou sérii bolestivě málo. DJ Hero 2 je na tom ještě hůř a má zatím na kontě pouhých dvě stě tisíc kopií. Activision se s tím nepáře a co není úspěšné, to končí – Robomodo v říjnu a aktuálně Bizzare Creations a vývojáři Guitar Hero - Budcat Creations, jak jsme informovali ráno.

Comments