Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Obří billboard na Call of Duty WW2

Před E3.

Stalo se nepsaným pravidlem, že nejvíce lukrativní reklamní plochy před E3 pro sebe zabírá série Call of Duty (Alza.cz), včetně prosklené střechy vchodu na hlavní výstaviště Convention Centre.

Do konání letošního ročníku výstavy zbývá skoro měsíc, přesto už je propagace nového dílu WW2 (detaily) v Los Angeles k vidění.

Konkrétně na ulici Sunset Boulevard v severozápadní části města poblíž Santa Monica, kde Activision nechali namalovat obří billboard na stěnu jedné z výškových budov, nedaleko jejich centrály.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Call of Duty: WW2

PS4, Xbox One, PC

Related topics
About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments