Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Od nextgen grafiky po zhlédnutí Halo Infinite žádný rozdíl nečekám, říká tvůrce Pathfinder

Bude těchto slov litovat?

Zrovna včera jsme tu psali o úspěšně dokončené kickstarterové kampani RPG Pathfinder: Wrath of Righteous.

Jeho kreativní ředitel Alexander Mishulin se už před pár týdny na PAX East pro WCCFtech vyjádřil k jeho očekáváním od příští generace konzolí. A nejsou to věru nadšená slova:

"Nepředpokládám, že dojde k nějakému výraznému rozdílu po vizuální stránce her, stačí se podívat na prezentaci nového Halo Infinite od Microsoftu, kde osobně nevidím žádný rozdíl oproti současné generaci konzolí. Naši grafici tam sice velký rozdíl viděli, ale já ne."

Mishulin se domnívá, že hry pojedou stále ve starých kolejích a že počáteční tituly pro PlayStation 5 a Xbox Series X budou velmi podobné tomu, co dostáváme dosud. Potrvá prý mnoho let, než se vývojáři naučí z konzolí vyždímat maximum, nehledě na brždění starými konzolemi, na které se u cross-gen projektů budou muset brát ohledy.

Co se ale tvůrci Pathmaker velmi zamlouvá, to je přislib rychlejšího načítání. Když prý hrál Spider-Mana, tyto věci ho při přechodu mezi oblastmi otravovaly.

Watch on YouTube

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Halo: Infinite

Xbox One, Xbox Series X/S, PC

About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments