If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Reportáž z druhého dne GDS

Přednášky jsme sledovali od rána do večera.

Our live coverage of this event has finished.

Coverage

Pokud chcete expandovat i na zahraniční trhy, je dobré si zajistit "Sales Agenta". Ten najde vhodného vydavatele a zajistí třeba distribuci hry do některých zemí.

Michal Havryluk

U Warrena Spectera nesmí zapomenout na Deus Ex se spoustou nových nápadů včetně umělých implantátů.

Michal Havryluk

Pro vývojáře HW je počítačový trh stále dost velký a na světě je zhruba 300 milionů počítačů s podporou DX10.

Michal Havryluk

Budoucností jsou i on-line distribuce her a mikrotransakce, které nutí hráče si pořídit originální hru.

Michal Havryluk

Jedno zajímavé číslíčko: Steam měl odhadovaný příjem v roce 2008 600 milionů a pro rok 2009 se očekává příjem okolo jedné miliardy dolarů.

Michal Havryluk

Zakomponování PhysX je velmi náročné a Ageia (původní vlastník PhysX) měla s podporou hodně problémů. NVIDIA nabízí tuto podporu zadarmo.

Michal Havryluk

PhysX se velmi dobře prodává a za poslední rok se situace na trhu výrazně obrátila. PhysX zhruba 30% procent trhu a Havok zrhuba 21%. Není se ani co divit a stačí se podívat na hry z PhysX za posledních pár měsíců - Batman, NFS nebo Dragon Age.

Michal Havryluk

Na závěr zbývá chvilka na 3D Vision, kterou podporuje přes 350 titulů.

Michal Havryluk

Jedním z takových titulů je třeba Dragon Age a zejména Resident Evil 5.

Michal Havryluk

Acer by měl přístí měsíc prodávat 3D projektor za zhruba 20 tisíc korun.

Michal Havryluk

Jinými slovy, kde není technologie a grafika, není gameplay aneb vývojové postupy při vytváření misí a představy designerů, které občas nesedí dohromady.

Michal Havryluk

Právě díky Aquadelic se o nich dozvěděla jedna taiwanská společnost, která chtěla předelat hru pro automaty včetně hydraulického natáčení sedadla, kde sedí hráč.

Michal Havryluk

Spojení s 2K bylo skoro nutností, jinak by to s Illusion Softworks asi nedopadlo dobře.

Michal Havryluk

Vyprávět příběh "hratelností" bez filmečků nebo naopak vytvořit filmečky a neklást takový důraz na mechanismy?

Michal Havryluk

Pro účely psaní scénáře se právě přesněji vybírají herní mechanismy, které lze do příběhu integrovat.

Michal Havryluk

Comments