Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Onlinovka Halo měla konkurovat WoW

Microsoft ale přestal mít zájem.

Zrušená Halo MMOG měla obsahovat velké questy pro více lidí, měla mít vlastní krycí systém a měla být konkurencí pro World of Warcraft. To vše řekl bývalý zaměstnanec Ensemble a současný prezident Windstorm, Dusty Monk.

Monk pracoval na projektu s názvem Titan v období 2004 až 2007 - právě tento projekt měl být Halo onlinovkou.

"Měli jsme třeba nápad na quest, kterého se muselo účastnit více lidí, a ani jste nemuseli být součástí stejného týmu," řekl v rozhovoru pro IncGames. "Byl by to takový veřejný quest, kterého by se mohli účastnit všichni v dané oblasti. Tenhle nápad potom přebral Warhammer Online."

"Měli jsme v týmu spoustu talentů, opravdu skvělé lidi," říká dále. "Všichni byli nadšení a měli jsme velice úspěšnou IP - Halo."

A proč byl tedy projekt nakonec zrušen? "Microsoft se pořád ohlížel na Nintendo Wii a hrozně se jim líbilo, kolik her se na tuhle konzoli prodává. Microsoft tedy přesměroval svou pozornost tam, už se tolik nezajímali o konkurenci World of Warcraft. Přestali mít zájem o velice drahou hru, jejíž vývoj je dlouhý a stojí 90 milionů dolarů. Prostě nás zavřeli."

Read this next