If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Otázky a odpovědi k Mass Effect 2

Hra už je hotova, EA odpovídá na dotazy.

Na fanouškovských stránkách o Mass Effect 2 se objevilo preview a několik odpovědí Jaroslava Faltuse, komunitního manažera EA Czech, na otázky hráčů. A jde většinou o věci, které se ještě nikde neobjevily.

Pokud vás tíží, že vaše postava v Mass Effect 1 vypadala skoro pořád stejně, možná vás potěší, že budete mít možnost změnit si například i barvu brnění. "Oblečení si můžete sami upravovat (barvu, vzory), kromě bojového vybavení máte i casual oblečení do nebojových situací," říká Jaroslav Faltus.

Ve dvojce ME bude také více "bezpečných zón" (což byla v jedničce například Citadela). "Bezpečných zón je více a jsou rozmanité (stanice Omega, domovská planeta Kroganů, Illos atd.)."

Počet NPC postav ale bude podobný jako v jedničce. A většinou je jednoduše najdete, postávají na svých místech. "Kromě několika specifických situací (sledovačky) jsou NPC nadále statické (stojí na jednom místě)," dodává Jaroslav.

Ve hře bude také podobně jako v Dragon Age loajalita členů vaší party. Když k vám budou hodně loajální, získají různé bonusy. Nepůjde ale podobně jako v DA získávat loajalitu tím, že dáte členům party nějaké dárky. "Loajalitu členů party získáte tím, že splníte jejich osobní úkol (například Miranda vás požádá, abyste našel a zachránil její klonovanou sestru, kterou chce unést jejich otec - tvůrce). Můžete ji ale zase ztratit, když v některém z klíčových rozhodnutí rozhodnete ve prospěch jiné postavy."

Ve hře také přibude nová možnost na lodi Normady. "Na Normandy přibyl osobní terminál, na který člověk dostává něco jako e-maily, které se týkají splněných nebo dostupných úkolů (ale taky spam)."

Co se skillů týče, podle Jaroslava Faltuse byly zrušeny všechny zbraňové a zbrojové dovednosti a také několik dalších (například u biotika Stasis, u technika Damping a Decrypting - dekryptování je dostupné pro všechny). "Byly také zavedeny skilly nové, například u Biotika Shockwave nebo neviditelnost Inflitrátora."

Ostatně, i my jsme měli možnost na pár hodin si plnou verzi hry Mass Effect 2 zahrát, takže pokud máte nějaké otázky, můžete je směřovat do diskuze. Ale zase tolik jsme z plné hry neviděli... :)

Tagged With

Comments