If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Oznámen EverQuest Next založený na uživatelském obsahu

S plně zničitelným světem a následky rozhodnutí.

Sony Online ani moc nepřehánějí, když se kasají, že před 14 lety s EverQuestem redefinovali způsob, jak lidé hrají společně. Podle jejich názoru však většina současných MMORPG trpí tím, že hráči zkonzumují nový obsah rychleji, než ho vývojáři stíhají vyrobit. A chtějí na to reagovat čerstvě oznámeným titulem EverQuest Next, který kutí od roku 2009, ale ve 2011 změnili jeho vizi. Ta by se dala popsat jako "prosíme, pomozte nám, protože na vše sami nestačíme, ale navenek to budeme prezentovat jako ušlechtilou možnost pro hráče."

V doprovodném nástroji EverQuest Next Landmark, který bude dostupný tuto zimu na bázi Free-2-Play, dají hráčům stejné editační nástroje, jaké používají oni sami, aby vytvořili mnoho druhů vlastního obsahu pro persistentní světy s pestrým terénem pro tisíce obyvatel. Ať už sami nebo na společných výtvorech s kamarády, přičemž Sony Online prý navedou na ten správný směr, s čím zrovna potřebují pomoci. Masivní škála materiálů s realistickou fyzikou zařídí, že budete mít bezprecedentní svobodu v tom, co stvoříte. Avšak Sony Online zatím nikde neřekli, jestli z toho amatérští tvůrci budou mít nějaký finanční zisk, jako to je u podobných závodů Project CARS.

Landmark se pak stane živnou půdou pro úzce propojený, plnohodnotný EverQuest Next někdy v budoucnu (určitě pro PC, možná i na PS4, jako Planetside 2). Nepokračuje v příběhu předešlých dílů, ale má být jakýmsi novým uchopením série, se známými postavami a prostředími. To bude plně zničitelné, nejen na vybraných místech, nýbrž celý svět. "Žádnému modernímu MMO se ještě nepovedlo úspěšně implementovat systém destrukce, který by se rozprostíral po celé hře. EQN to změní a umožní interakce novými cestami, například do dungeonu se dostanete jednoduše probouráním díry do povrchu," slibují autoři. Lákají i na využití prostředí coby vaší zbraně, když například obřímu protivníkovi zboříte prostor pod nohama nebo když na něj uvolníte lavinu.

V době startu si vyberete jednu z více než 40 odlišných herních tříd nebo profesí, které půjdou míchat. Každá postava má mít svůj unikátní příběh trvající x měsíců, který se nevyvíjí předdefinovanou cestou, nýbrž při hledání své slávy a bohatství bude dynamicky reagovat na neustále se měnící otevřený svět. Hra si bude pamatovat vaše rozhodnutí a zohledňovat je pro příští naskytlé příležitosti či komunikaci s NPC jako v singleplayerových RPG. Ostatně schopnost změnit svět okolo sebe můžete natrvalo a to prý dramatickým způsobem. Například městské zdi mohou být postaveny a zničeny, neustále budou probíhat nějaké války atd.

Další videa z EverQuest Next jsou ke shlédnutí zde, o samotné hře potom více informací na homepage.

Tagged With

Comments