If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

PC je v Project CARS výkonnější než jedno jádro PS4

A proč upřednostnili Wii U nad PS3/X360?

Slightly Mad Studios jsou asi těmi posledními, kdo by vzhledem k povaze svého projektu mohl být nařknutý z nějakého nadržování té či oné platformě. Nyní se vyjádřili k úskalím vývoje Project CARS na nových konzolích, na něž se díky nedávnému zrušení PS3/X360 verzí mohou naplnou soustředit.

"Rychlost pouze jednoho jádra PS4 je docela pomalá při srovnání s high-endovým PC, takže rozdělení výpočtů rendereru do 2-3 částí je nezbytné," prohlásil kreativní ředitel Andy Tudor pro GamingBolt, s čím se nyní mohou potýkat všechny dlouho vyvíjené hry, které se původně pro nové konzole nechystaly.

Autoři ambiciozních závodů plánovaných na konec příštího roku tedy řeší, které příkazy v programu přesunout do jiných ze čtyř jader z celkových osmi v procesoru PS4 kombinovaném s GPU. Také potvrdili, že využijí funkci pro sdílení videí z PS4, už jen kvůli jejich velmi aktivní komunitě na YouTube.

Když ještě byli dotázáni, proč upřednostnili Wii U verzi před PS3/X360, odpověděli, že tato platforma Nintenda je více než schopná.

"Jistě, některé úžasné grafické efekty na ní nebudou možné na rozdíl od jiných, ale nabídne unikátní interakci s ovládacím tabletem, kde navíc druhá obrazovka může posloužit jako mapa, zpětné zrcátko nebo napodobení skutečného volantu za použití gyroskopu."

Pro RedBull dále zdůraznili, že pro Wii U neexistuje žádná realistická závodní hra, v čemž spatřují potenciál, aby ukázali možnosti této konzole. Podle jejich interního testování to prý vypadá nadějně.

Vánoční pouták na lednový trailer
About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments