If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Podzemní lokace z Crackdown 2

A v čem se hra změní po druhém dílu.

Third-person akce Crackdown 2 se možná bude pyšnit otevřeným prostorem a rozsáhlými exteriéry, ne všechen čas v ní ale strávíte na vzduchu.

Tvůrčí ředitel hry, Billy Thomson, se totiž na nedávné novinářské předváděčce zmínil o podzemních úrovních. Těch ve hře najdete celkem devět a co do rozsahu mají být o trošičku menší, než třeba úroveň Refinery, kde se v první hře skrýval boss jednoho gangu.

Cílem tvůrců mimochodem také je, aby Crackdown 2 běžel na konstantních 30 snímků za vteřinu. "Prostě budeme pořád přidávat další a další věci, dokud se přes to nepřehoupneme. Protože aby to dávalo smysl, musí to být opravdu rovných třicet, na frame přesně. Dokud to nepřekročíme, nic nám nebrání v přidávání dalších a dalších věcí."

Thomson také na závěr ujistil hráče, že herní svět se po druhém díle patřičně změní. "Až se dostaneme k vývoji Crackdown 3, celé to pořádně překopeme. Ale pro druhý díl dávalo smysl se držet už známého města."

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Crackdown 2

Xbox 360

Related topics
About the Author

Agarwel Idiriz

Contributor

Comments