Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Potvrzen odsun Kingdom Come Deliverance na léto 2016

+ alfa 0.3 s páčením zámků.

Stalo se to, co se stát muselo a co bylo zjevné už delší dobu z různých náznaků. Warhorse nestíhají a byli dnes nuceni oficiálně přiznat, že dojde k docela velkému posunu.

První kapitola českého středověkého RPG Kingdom Come: Deliverance tedy nevyjde na konci letošního roku, jak se slibovalo v původním Kickstarteru, ani v úvodních měsících příštího roku, nýbrž až někdy v polovině 2016. A to se ještě neví, o které verzi je řeč, ty konzolové se mohou opozdit o něco více.

"Přestože jsme v posledním roce udělali spoustu práce, velká porce nás ještě čeká. Věříme, že naši podporovatelé ocení snahu vydat hru ve fázi, kdy bude v takové kvalitě, jakou sami od her očekáváme," vysvětlují to vychytáváním much.

Pražské studio na omluvu zrekapitulovalo, jaký dle něj obrovský skok udělalo: "Zdvojnásobili jsme tým, přestěhovali se do nových kanceláří, postavili vlastní motion capture, vydali první hratelnou alfa verzi, zvětšili herní mapu, otestovali konzolové verze, zapojili umělou inteligenci, dokončili strom herních úkolů, vytvořili nové animace, nahráli originální hudbu, virtuálně postavili celou řadu nových lokací a mnoho dalšího."

Watch on YouTube

V novém videodeníčku mluví Dan Vávra i o update alfy 0.3, která přináší řadu nových úkolů, možnost otevírání zámků pomocí paklíčů, základní schopnost vnímání u NPC a anglický dabing (nepředstavuje finální kvalitu, ale výrazně zlepšuje dojem z hraní). Další update technologické alfy bude představen v červnu na veletrhu E3. Ve verzi 0.4 budete možnost navštívit novou vesnici nedaleko Samopší, zajezdíte si na koni a vyzkoušíte souboj s mečem.

"Koncem roku 2015 se hratelné verze dočkají také podporovatelé na úrovni Rytíř, které pozveme ke hraní beta verze. Na četné prosby fanoušků také plánujeme zpřístupnit beta verzi novým hráčům na platformě Steam. Od tohoto kroku slibujeme především získání cenné zpětné vazby, a tím lepší možnosti odladit samotnou hru," dodali autoři.

Read this next