If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Poušť ze ságy Zaklínač na Unreal Engine 4

Prostředí, které dosud nebylo v žádné hře.

Nadšenec jménem Krzysztof Tepe se za pomoci grafických programů Zbrush, World Machine, Maya a Unreal Enginu 4 pokusil o poušť Korath z knižní ságy Zaklínač, která ještě předtím nikdy nebyla vizualizována a také proto šlo o umělecky i technicky obtížně proveditelný počin. Nikdy se také nevyskytovala ve hrách od CD Projektu, které jsou spíš charakterizované lesy či zasněženými horami.

Cover image for YouTube videoKorath: The Witcher Saga Inspired Environment

Prostředí přezdívané The Frying Pan ležící jihovýchodně od Severního království má být jedním z nejvíce nehostinných míst, které se kdy v knihách od Sapkowského objevily.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

The Witcher 3: Wild Hunt

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Related topics
About the Author

Redakce

Contributor

Comments