If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Předveden raytracing Crysis Remastered na současných konzolích

Lesklá paluba letadlovky.

V prosluněné džungli tropického ostrova se toho krom vodní hladiny zase tolik neleskne, takže kolegové z Digital Foundry to demonstrovali hlavně na něčem jiném - na letadlové lodi za nočního deště, kde je spousta věcí, co se může efektně odrážet na mokrém povrchu. Ať už to jsou zaparkované stíhačky, nápisy na strukturách plavidla či obleky postav.

Jak možná víte, Crysis Remastered na současné generaci konzolí používá "jen" softwarově založené řešení raytracingu, protože to prostě hardwarově v reálném čase neumí počítat (když přišly na trh, tak ještě tato technologie neexistovala).

Jsou s tím spojeny určité neduhy, například veškeré odrazy jsou jen v nízkém rozlišení 540p, nezahrnuje to samotné modely postav. Přesto nezbývá než před Crytekem smeknout, že vůbec dokázali rozchodit aspoň něco.

DF, kteří měli přístup k téměř finální verzi hry vycházející 18. září, zjistili, že na obou strojích, Xbox One X, i na PlayStation 4 Pro, to se zapnutým raytracingem šlape v 1080p/30fps. Samozřejmě, na papírově silnějším X1X to jede o pár fps lépe. Těšíme se na příští testy, jak to bude s PC verzí.

Tagged With

Comments