If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Přicházejí první PC sestavy s certifikací NVIDIA Studio od předních českých prodejců

Vyberou si začátečníci i profesionálové.

Společnosti Alza.cz a CZC.cz zařazují do nabídky svých PC sestav také první modely s certifikací NVIDIA GeForce RTX Studio určené pro tvorbu grafiky, technologických návrhů nebo např. práci s videem, fotografiemi a dalším obsahem. Platforma NVIDIA Studio využívá výhod GPU NVIDIA z rodiny RTX k akceleraci renderingu, vykreslování efektů nebo funkcí využívajících umělou inteligenci.

V nabídce obou společností je možné najít konfigurace vybavené GPU počínaje GeForce RTX 3060, respektive GeForce RTX 3070 Ti, až po GeForce RTX 3090 Ti s 24 GB VRAM, kterou najdeme ve výbavě vlajkových modelů obou prodejců. Poslední jmenovaná je aktuálně nejvýkonnější GPU dostupná běžným spotřebitelům a je určena ke zpracovávání náročných grafických úloh.

Z nabídky si tak vyberou jak začínající grafici a tvůrci, tak profesionálové s bohatou praxí v oboru pracující na náročných projektech. V rámci certifikace byly sestavy testovány v řadě populárních kreativních aplikací, zaručen je tedy jejich optimální běh a spolehlivost potřebná pro profesionální využití.

Tento týden se v rámci seriálu "In the NVIDIA Studio" o své tvůrčí postupy podělí 3D grafik s přezdívkou FESQ. Dovolí nám nahlédnout pod pokličku tvorby krátkého videa Double/Sided. FESQ je autorem řady působivých cyberpunkových vizuálů, v nichž dominují fialová, červená a modrá barva. Jeho díla jsou o to působivější, že jde o barvoslepého výtvarníka.

FESQ při tvorbě Double/Sided ušetřil drahocenný čas použitím rendereru NVIDIA Iray akcelerovaného jeho GeForce RTX 3080 Ti. Díky tomu se může více zaměřit na barevné podání při práci v Adobe Substance 3D, kde aplikuje barevné textury přímo na 3D model. I zde se uplatní akcelerace pomocí GPU, konkrétně ray tracovaný baking poháněný NVIDIA RTX a NVIDIA Iray ve viewportu. A z možností grafické karty těžil i proces korekce barev pomocí panelu Lumetri Color a funkce Glow. "V podstatě celý můj pracovní postup závisí na akceleraci GPU," říká FESQ.

Comments