If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Příští Ubisoft hry nebudou tak lineární, včetně dalšího Assassin's Creed

Nepůjdou tolik podle scénáře.

Ubisoft chce hry, které se nebudou tolik odvíjet od skriptování a nalinkovaného děje. A příští Assassin's Creed má zcela využívat této nové filozofie.

Řekl to Serge Hascoet v rozhovoru pro francouzské noviny Le Monde. Řekl, že dějová linka ve hrách by měla být pouze nepatrná část zážitku a neměla by hráče nutit vydávat se po ní.

Ubisoft chce v budoucích hrách dát hráčům volnost, zda se chtějí věnovat příběhu nebo ne. Jakmile nebudou narativní omezení, umožní to hráčům lépe interagovat s herním prostředím podobně jako v Far Cry Primal nebo Watch Dogs 2.

Leaknutý obrázek, který možná vůbec není z AC

Obě hry jsou první předzvěstí, ale skutečně této filozofie využije až chystaný Assassin's Creed. Vývojářský tým podle něj "vytvořil systém, který má pro hráče smysl, když provádí určité akce a tyto akce se také projevují dlouhodobě a pozměňují herní svět".

V září šéf Ubisoftu Yves Guillemot řekl, že příští Assassin's Creed možná vyjde až v roce 2018.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

Related topics
About the Author

Ales Harazim

Contributor

Comments