Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Proč v Battlefield 4 DLC China Rising chybí Levolution momenty?

Původně měly mapy postihnout rozmary přírody.

Aby čtvrtý díl nebyl považován za až moc podobný trojce, nějakou chytrou hlavu v EA napadlo vsadit na Levolution momenty. V některých mapách typu Paracel Storm skutečně pro hratelnost představují významnou novinku (viz MP recenze), zatímco zavrzelými kritiky jsou vnímány spíš jen coby marketingový tahák Battlefieldu 4.

Proto zavládlo všeobecné překvapení, když vyšlo najevo, že v prvním DLC China Rising z prosince tyto Levolution momenty úplně chybí. Přitom tam původně být měly, tak jako jsou v mapách z jiného přídavku Second Assault, jen od nich studio DICE náhle upustilo.

Důkazem jsou nejen stopy nalezené ve zvukových souborech, ale také starší rozhovor s producentem, kde o efektech Levolution v China Rising na kameru oficiálně mluvil. Chtěl se zaměřit na rozmary počasí, protože v rozlehlých scenériích kontinentální Číny obvykle nebyly žádné budovy ke zboření.

Na mapě Altai Range měla vypuknout sněhová bouře a na mapě Silkroad zase písečná bouře, což odpovídá pouštnímu rázu její krajiny. Ze špičatých kopců v Guilin Peaks měla do nížiny sestoupit hustá neprostupná mlha (namísto zvažovaného kolapsu meteorologické stanice) a Dragon Pass (remake Dragon Valley z BF2) měl pro změnu postihnout silný monzumový déšť.

Jenže na poslední chvíli se z nějakého zatím záhadného důvodu bohužel tvůrci rozhodli veškeré Levolution momenty z tohoto datadisku vyhodit pryč. Budou v tom příštím?

Watch on YouTube

Read this next