Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Proč ve Wolfenstein 2 není mulťák?

Zdůvodnění od zdroje.

Ve světle posledních událostí okolo EA a změny konceptu Star Wars hry člověk takovou trochu "normálnější" zprávu bere všemi deseti.

Švédské studio MachineGames a Bethesda na to totiž jdou u Wolfenstein 2: The New Colossus (Alza.cz) přesně opačně. Možná se jim to komerčně nevyplatí, ale nepochybně za to získají kladné body u hardcore hráčů.

Multiplayer v pátek vycházející hře nebude z toho důvodu, že by narušil vyprávění příběhu pro jednoho hráče. Řekl to PC Gameru tvůrce Tommy Tordsson Björk už na srpnovém Gamescomu, takže ho nelze vinit z laciné snahy o přiživení na kontroverzním tématu.

"Jedinou cestou, jak vytvořit skvělé vtahující zážitky a vyprávění, je naplno se soustředit na singleplayer. Pokud byste měli ve hře i online režim, nabouralo by to celý proces. Snažit se dělat více věcí naráz bývá vždy nebezpečné."

Vývojář se jinak nechal slyšet, že nového Wolfa považuje spíš za akční adventuru než střílečku, protože se toho ve hře děje mnohem více než jen tupé střílení. Ano, základem jsou zbraně, ale prostředí a příběh vše zastřešují.

"Přestože se jedná o fiktivní zasazení a šílený příběh, snažili jsme se zůstat upřímní a odvyprávět ho nejvíce upřímně, jak jen dokážeme. To byl náš cíl. Pokoušíme se ve hře o překonání limitů, ale jinak zůstává tím, čím byl Wolfenstein vždy zvláštní: drama, lidské vztahy, temný humor a násilí. Tento mix tlačíme na vššech frontách."

Watch on YouTube

Read this next