If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Prostředí v Crysis 3 bude mix jedničky a dvojky

Střídání otevřeného světa i uzavřených míst.

První Crysis byla hra s otevřeným světem, dvojka byla spíše lineárnější střílečka. Trojka by měla být podle Cryteku mixem obojího.

Producent Crysis 3 Michael Read v rozhovoru pro Official Playstation Magazine řekl, že Crysis 1 a Crysis 2 "byly dva různé extrémy, každý se svými plusy a mínusy".

Nevěří sice, že bylo Crysis 2 tak lineární, jak píší někteří lidé v komentářích. "Jistá svoboda tam pořád byla, ale byla prezentována jinak," říká.

V Crysis 3 by ale mělo být obojí a má jít o mix jedničky a dvojky. "Pořád budete mít možnost odehrát akční sekvence různým způsobem, ale neustále budete směřovat k nějakému cíli." Má to být tedy nějaký kompromis mezi otevřeným světem a lineárním pojetím.

To, že je trojka mixem jedničky a dvojky lze prý snadno poznat už od prostředí, kde se pohybujete. Zatímco v jedničce jste byli většinu času v džungli, ve dvojce jste se ocitli v New Yorku. Tak ve trojce je teď městská oblast zarostlá vegetací.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Crysis 3

PS3, Xbox 360, PC

Related topics
About the Author

Ales Harazim

Contributor

Comments