If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

První detaily o SSX: Deadly Descents

Až 70 kompletně vymodelovaných hor.

V aktuálním čísle magazínu EGM jsou první detaily o pokračování známé snowboardingové série SSX s podtitulem Deadly Descents. Z časopisu je vytáhli uživatelé NeoGAFu a díky nim tak víme, že SSX: Deadly Descents bude mít například funkci pro vracení času, která je dnes ve spoustě závodních her. Pokud tedy pokazíte nějaký trik, jednoduše vrátíte čas a můžete to zkusit znovu.

Hra se bude odehrávat v sedmnácti oblastech na celém světě (zatím jsou potvrzeny Kilimanjaro, Sibiř, Alpy, Kavkaz a Himaláje) kdy každá hora bude sjízdná ze všech stran. Hráči tak budou mít velkou svobodu v pohybu a „trať" nebude omezena žádným umělým koridorem. Cílem vývojářů je mít ve hře 70 hor. Jednotlivé hory generuje hra automaticky, za použití topografických údajů (podobně jako to má Google Earth).

Každá hora přitom bude představovat jinou výzvu a bude skrývat jiná nebezpečí – někde to bude řídký vzduch, jinde led, teploty a další prvky. Těmto výzvám budou hráči moci čelit i pomocí výbavy, kterou si lze nakupovat či získávat. Různá výbava či její části tak budou pomáhat proti různým podmínkám.

SSX: Deadly Descents bude obsahovat samozřejmě i klasické tratě a jejich prvky – rampy, zábradlí, zkratky a další libůstky, na kterých se budou moci hráči dosyta vyřádit. Do hry se vrátí i některé postavy z předchozích dílů, zatím je ale potvrzena pouze postava Elise.

Tagged With

Comments