If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Painkiller: Resurrection se přiblíží Unrealu

Jak dopadla improvizovaná předváděčka?

JoWood nám na raně červnovém veletrhu E3 předvedl také svoji nadcházející střílečku Painkiller: Resurrection, která, ač povahou datadisk, ke spuštění nebude vyžadovat vlastnictví původní hry.

"Jak můžete sami vidět, snažíme se stylově přiblížit prvním dvěma dílům Unrealu," říkají tvůrci. Hrdina v předváděčce běhal vnitřkem gotického chrámu a občas zařezával ještě ne úplně reakceschopné nepřátele, vzhledem někde napůl mezi divokými prasaty a zmutovanými skřety z Pána prstenů. Musíme jim ale dát za pravdu, protože Unrealu se hra vzdáleně podobá i vizuální podobou či modely jednotlivých zbraní.

"Zahrajete si celkem tři kapitoly, z toho každá bude mít po čtyřech nebo pěti levelech," upřesňují vývojáři. "Na konci každého na vás čeká menší boss, na úplném konci hry samozřejmě jeden obrovský. A samozřejmě to všechno budete moci hrát sólo anebo kooperativně."

Na to, že hra běžela na notebooku s grafickou kartou GeForce 8600GS, žádné trhání nehrozilo a plynulý framerate se zdál příslibem záživných multiplayerových klání.

"Přitom zrovna na grafice jsme si dali záležet," připomínají tvůrci. "Implentovali jsme fyzikální engine Havok, přidali odrazy na vodě i dynamické nasvícení." Důkazem toho je i barokní kopule chrámu, v němž se hrdina ocitá na konci předváděčky.

Na to, aby si člověk udělal opravdový první dojem, to bylo příliš málo, potenciál ale nový Painkiller rozhodně má. Uvidíme koncem roku.

Comments