Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Rise of the Tomb Raider třikrát větší než minule

A bez loadování.

Na to, že má nová Lara Croft dorazit na obraovky už za tři měsíce, toho o ní ještě příliš nevíme. Napravit se to rozhodl šéf vývojářů z Crystal Dynamics, když promluvil o herním světě.

"Stejně jako minule se snažíme o zážitek bez přerušování. Od momentu, co začnete novou hru až po konec hraní, pokud tedy nezemřete, budete mít soustavný zážitek bez jakékoli loadovací obrazovky."

Brian Horton to pro GamingBolt zdůvodnil snahou o vtažení hráče, jak to jen jde, tudíž přechody mezi misemi vůbec nezaregistruje.

Vedle hlavního příběhu má být důležitá i rozloha prostředí, které můžete jen tak prozkoumávat - to bude v Rise of the Tomb Raider třikrát větší než v předešlém dílu série. Větší mají být i kobky, ve kterých budete skládat vícero hádanek najednou a pak do sebe zapadnou.

Lezení po stromech a plavání tu jinak nebude sloužit pouze k rychlejším přesunům, ale má být přímo využitelné i v boji. Hra vyjde pro X1/X360 už 10. listopadu, na PC v zimě a pro PS4 o Vánocích 2016 - více v kompletním zpravodajství, objednávku můžete učinit na Alza.cz.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Rise of the Tomb Raider

PS4, Xbox One, Xbox 360, PC

Related topics
About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments