Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Rockstar odpovídá zaměstnancům

Na stížnosti okolo Red Dead Redemption.

Rockstar konečně oficiálně odpověděl na anonymní stížnosti zaměstnanců ze studia Rockstar San Diego. Ti do světa pustili své pochyby o nadcházející kovbojce Red Dead Redemption, i o tom, jakým způsobem je vyvíjena.

Sama firma k tomu uvedla, že jde nanejvýš o pár "anonymních přispěvatelů na internetových diskusích, které ostatní berou jako fakt". "Mrzí nás, pokud se některým našim bývalým zaměstnancům ve firmě nelíbilo nebo se v ní nemohli dostatečně tvůrčím způsobem projevit," říká Rockstar.

O své zaměstnance se prý Rockstar vždy staral tím nejlepším možným způsobem, "jinak bychom mohli těžko produkovat tak obrovité a kvalitní hry". Připomeňme si však ještě, co tvrdí druhá strana.

Kolegové ze serveru Joystiq s odvoláním na anonymní zdroj v Rockstaru zhruba před dvěma týdny přetiskli stížnost k okolnostem vývoje Red Dead Redemption.

Ve studiu prý panuje ponurá atmosféra, protože od rozpuštění původního týmu autorů Midnight Club se všechno obrátilo vzhůru nohama: lidé, kteří vývoj (nyní zrušného) příštího dílu závodů sabotovali, se najednou dostali do čela týmu a začali o všem rozhodovat.

S kovbojkou jsou prý jinak velmi vážné potíže, celý loňský rok byla v hrozivém stavu a nijak zásadně se to dle vývojářů na ní pracujících nezlepšilo. Podle jiného anonymního zaměstnance je titul ve vývoji už šestým rokem kvůli špatným manažerským rozhodnutím a prý nemá šanci na to, aby si na sebe zpětně vydělal, protože to by musel prodat pět milionů kopií (= zcela nereálné ani se sebelepšími recenzemi).

Rockstar a jeho zaměstnanci se tedy nakonec shodnou na jediném: Red Dead Redemption se rozhodně nemá zaplatit, v to totiž nevěří ani ti největší optimisté. Vzniká jedině proto, aby dokázalo, že studio Rockstar San Diego dovede udělat špičkový áčkový titul.

Read this next