Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Šéf Activision by zvýšil ceny her

Michael Griffith není spokojený.

Když se Activision rozhodl navýšit cenu jejich Call of Duty: Modern Warfare 2, spousta hráčů si stěžovala. Jenže Activision moc dobře ví, co dělá. Ta hra je tak očekávaná, že i když zvýšili cenu o dvacet procent, přesto se stále předobjednává a očekává se, že bude ještě prodávanější než jednička. Té se mimochodem prodalo přes 14 milionů kopií.

Podle tiskové konference Activisionu je Modern Warfare 2 už nyní hrou, která má jednoznačně nejvíce předobjednávek v historii této společnosti. Což je jasný důkaz toho, že když nasadíte u velmi očekávané AAA hry vysokou cenu, hráči si rádi připlatí.

A klidně se to může stát standardem, protože Michael Griffith, prezident Activisionu se nechal slyšet, že by hry klidně ještě víc zdražil.

"Naši cenovou politiku podporují prodejci i partneři," řekl. "Pokud by to ale bylo na mě, zvedl bych cenu her ještě výš."

Activision přitom prodává velmi drahé speciální edice her. Například Tony Hawk Ride se speciálním bezdrátovým skateboardem se bude prodávat za 100 liber, prestižní edice Modern Warfare 2 s brýlemi pro noční vidění bude za 150 dolarů.

Read this next