Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Sony: PSPgo byl jen takový test

Společnost se vymlouvá na malý úspěch.

Sony si od uvedení PSPgo slibovalo hodně, ale prodeje a zájem o toto zařízení jsou malé. Proto teď trošku otočili a tvrdí, že šlo vlastně jen o takový test zájmu zákazníků.

Prezident SCEE Andrew House v rozhovoru pro server MCV odpověděl na otázku, zda považuje PSPgo za úspěch, takto: "Uvedli jsme ho na trh v době, kdy už PSP bylo na trhu dlouhou dobu, abychom otestovali, co zákazníci chtějí. A dozvěděli jsme se hodně."

Úspěch se podle jeho slov nedá měřit samotnými prodeji. "Jedním z důvodů, proč jsme PSPgo uvedli bylo, abychom zjistili jak se změnilo chování zákazníků. Dostali jsme od nich signál, že tohle je ten druh zařízení, o který mají zájem. Nakonec jsme ale přišli na to, že lidé mají rádi fyzická média."

Všeobecně se ale pochybuje, že by neúspěch PSPgo byl primárně kvůli tomu, že se do něj dají nahrávat pouze stahovatelné hry. Mnohem spíše je to způsobeno tím, že PSP je na trhu už dlouhou dobu a hráči ho už doma mají, navíc s velkou kolekcí UMD her - které do PSPgo prostě nijak nedostanou. Dalším problémem byla cena. PSPgo stálo jen o 50 liber levněji než PS3 a podstatně více než dřívější PSP modely.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

About the Author

Ales Harazim

Contributor

Comments