If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Střelba ve Fallout 4 se prý hodně inspiruje u Destiny

Bethesda si vzala za vzor nejlepší střílečku současnosti.

Destiny je mezi hráči hodně kontroverzní, ale dokonce i ti, kterým se hra nelíbí, jednohlasně uznávají, že samotné střílení v Destiny nemá v současnosti moc konkurenci - pocit, jaký má hráč ze střílení jednotlivými zbraněmi se Bungie hodně povedl. A zdá se, že něco podobného se snažila Bethesda napodobit ve Fallout 4 (koupit na Alza.cz).

Prozradil to Josh Hamrick, který pracoval dlouhá léta v Bungie a nyní je zaměstnán v Bethesdě. Tam pracuje jako systémový designér a podílel se také na ovládání Falloutu 4 na PlayStation Vita. Díky své pozici si mohl pohrát s jednotlivými zbraněmi a pocitu z nich.

Na tom, aby Fallout 4 mohl být kromě RPG také střílečka z vlastní osoby s podobným pocitem uspokojení ze střelby prý strávili spoustu času. Pořád ale platí, že pokud svou postavu budujete s přihlédnutím k VATS, tedy zpomalovacímu systému míření, budete mnohem silnější a mít větší výhodu.

Se zbraněmi ve Fallout 4 mimochodem pomáhali také id Software, tvůrci Dooma a Rage.

Comments