If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Takhle mělo vypadat FPS Mass Effect od BioWare

Projekt byl ale nakonec zrušen.

BioWare v jednu chvíli plánoval vytvořit multiplayerovou střílečku z vlastního pohledu s názvem Mass Effect: Team Assault. Mělo jít pravděpodobně o stahovatelný titul, na kterém se pracovalo po dobu čtyř měsíců a koncept se pak přetvořil do kooperativního módu v Mass Effect 3.

Informace včetně obrázků byla odhalena v iPad aplikaci The Final Hours of Mass Effect 3, která interaktivně vypráví o vzniku Mass Effectu 3 a obsahuje spoustu podobných zákulisních informací. Napsal ji ve spolupráci s BioWare známý herní novinář Geoff Keighley.

"Cíl byl jednoduchý," píše v textu. "Vytvořit samostatnou multiplayerovou hru ve vesmíru Mass Effectu, která by mixovala herní styly Unreal Tournament a Battlefield 1943."

Na hře se pracovalo v BioWare Montreal po dobu čtyř měsíců a vznikl pouze prototyp, z něhož si můžete prohlédnout obrázky dole pod textem. Management se pak rozhodl práci BioWare Montreal integrovat přímo do Mass Effect 3.

About the Author

Ales Harazim

Contributor

Comments