Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Titanfall 2 se prý měl prodávat lépe

Čeho litují tvůrci?

V návaznosti na nedávné iniciativy se zařazením hry do EA/Origin Access a Ultimate edici odchytli kolegové z GameSpotu šéfa studia Respawn, aby jim bez vytáček okomentoval, jak jsou spokojeni s odbytem.

"Titanfall 2 (Alza.cz) je úspěšný, prodává se dobře, ale zároveň se neprodává natolik dobře, jak by správně měl," přiznal šéf a spoluzakladatel studia Vince Zampella.

Kde vidí příčinu? Hlavně ve vydání v nejnabušenějším období roku, které bylo přeplněné slavnějšími střílečkami. Přípomeňme, že 28. října 2016 bylo jen pár dnů vedle startu Battlefield 1 (kanibalizace ze strany EA, jak dopředu nechápali novináři ani analytici), tak i Call of Duty Infinite Warfare.

"Bylo to složité okénko pro uvedení naší hry," posteskl si, aniž by specifikoval, jestli v tom měli finální slovo oni nebo EA. A zda náhodou nehrály roli antipatie s Activision, se kterými se coby tvůrci CoD předtím rozešli ve zlém a mohli jim chtít trochu uškodit, ale nakonec na to spíš sami doplatili.

A co bude s touto sérií dál? Dle Zampelly nyní dělají na něčem dalším s názvem Titanfall, ale detaily zatím nesmí sdělit.

Prý je pro ně důležité, aby značku dále posouvali vpřed, na což si najali i pracovníka na pozici "kreativní ředitel série", který se stará o převod na vícero formátů (např. mobilní hra) a aby značka dále rostla. Některé tyto projekty zatím nejsou oznámeny, ale Respawn prý do Titanfall investovali hodně peněz a nehodlají s ním jen tak přestat.

Watch on YouTube

Read this next