If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Tvůrci The Division: PC je pro nás mimořádně důležité

+ specifika této verze, video.

Studio Massive patřící pod UbiSoft prý má hned několik pádných stimulů, proč vytvořit dobrou PC verzi The Division (Alza.cz).

Předně má být platformou, na které sami vývojáři hrají doma, takže se jen kvůli tomu snaží, aby hra PC byla tou nejlepší možnou verzí a proto se o ni opravdu starají. Zadruhé jejich kořeny i kořeny partnerského studia Red Storm sahají právě k hrám pro počítače, takže to berou jako otázku cti či dědictví.

"Naše rodné Švédsko je technicky založenou zemí, jsme zdatní v infrastruktuře a designu, mnoho našich zaměstnanců pochází z demoscény. Navíc engine Snowdrop dovoluje odvést skvělou práci v různém nastavení a to se promítne do PC verze, která je pro nás vážně důležitá," ujišťuje kreativní šéf Magnus Jansén pro RPS.

Co si pod těmito specifickými nastaveními hry na PC máme představit? Flexibilní uživatelské rozhraní pro přizpůsobení HUDu včetně jeho průhlednosti, intuitivní ovládání (panely inventáře a mapa prý byly navrženy přímo pro PC), plnohodnotnou podporu myši s klávesnicí i týmový in-game chat.

PCčkáři se v The Division mohou těšit i na speciální grafické efekty, počínaje realistickým nasvícením a stínováním, přes částice sněhu a lokální odrazy až po volumetrickou mlhu, HBA0+ či depth of field atd. Myslet v tomto směru mají i na ty nejvýkonnější počítače současnosti, které projdou pořádným zátěžovým testem při odemčeném framerate.

Nezapomene se na výstup na tři monitory a ať si vyberete kterékoli rozlišení od 1080p či 4K, hra se mu automaticky adaptuje, včetně úpravy zorného pole výhledu. Nové video z PC bety:

Comments