If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Úvodních 10 minut XCOMu s animacemi jak z Mafie

Atmosféra krycí akce s cizáky je lepší, než byste čekali.

Píše se rok 1962, panuje studená válka a americká tajná služba netuší, jestli ty tajemné signály pochází od Sovětů nebo od někoho jiného, mnohem sotisfikovanějšího. Agentovi se při potyčce o nalezený kufřík nějakým omylem podařilo přežít vlastní smrt, když dostal zásah do srdce z půl metru, a ještě trochu oblouzněný se ze svého obýváku vydává na první misi.

Probíhá hned od začátku ve vysokém tempu, protože na ulici zrovna zuří skriptovaná přestřelka se sectoidy, jež znáte ze strategií, takže se musí krýt za překážkami, což kupodivu po jejich zmerčení činí i napadení cizáci. Výbušnou akci s obřími roboty nad městem jak z Války světů přerušují dobová instruktážní videa o správné taktice a kreativě na bojišti, kde lze občas provést nějakou interakci s prostředím. Ke konci dojde i na první využití tzv. Battle Focus bodů, což není nic jiného než udílení příkazu kolegovi ve zpomaleném režimu, čímž se hra pokouší přiblížit klasickému UFO.

The Bureau: XCOM Declassified bude venku pro PC, PS3 a X360 koncem srpna a vypadá kupodivu lépe, než bychom dopředu ze všech indicií čekali. Toto video bylo natočeno kolegy ze sesterského serveru VG247 z ne úplně finální, leč obsahově kompletní PC preview-verze. Některé cutscény nebo animace pohybu hrdiny úplně působí, jako byste se dívali na Mafia 2, což možná není náhoda vzhledem k příbuznosti vývojářských studií 2K Marin a 2K Czech pod hlavičkou vydavatele 2K Games, které si občas mohou v některých věcech vypomáhat. Už dříve si fandové Mafie všimli, že modely aut nebo postav jsou v obou hrách velmi podobné.

Tagged With

Comments