Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

V Dead Rising 4 už nestresuje časový limit

+ selfie, termín, video.

Pamatujete, jak v prvním dílu Dead Rising na Xbox 360 dost stresovalo, že vám při prolézání obřího obchoďáku plného zombíků pořád běželo odpočítávání času, do kdy musíte splnit mise, než pro vás za tři dny přiletí helikoptéra? Nebo že vám vypršel čas těsně před dokončením, což naštvalo? To už v nově oznámené čtyřce nebude, protože tvůrci prý chtějí, abyste měli klid na prozkoumání každého obchodu. Abyste se pustili do vedlejších misí a abyste zombíky skutečně zabíjeli, ne jen před nimi utíkali. V co-opu pro čtyři hráče ovšem časový limit bude.

Watch on YouTube

Soudě dle E3 dema, jehož nahrávku vidíte výše, se už hra po přechodu na Unreal Engine nebude tak zasekávat a trpět jinými technickými neduhy jako Dead Rising 3, když bylo na obrazovce hodně zombíků naráz. Oproti předchůdci se také zlepšilo ovládání: už se nemusíte starat o přepínání zbraní, pravý trigger automaticky použije vaši zbraň na dálku, zatímco X je rezervováno pro boj na blízko, díky čemuž působí souboje plynuleji.

Novinkou je také možnost fotit si selfie se zabitými zombíky, kdy budete levým stickerem gamepadu měnit výraz ve své tváři, než získáte perfektní snímek. Dle autorů to je velká zábava... jen vás během pózování nesmí skolit nějaký schovaný zombík. Dead Rising jinak nebude podporovat cross-platform hraní mezi majiteli PC a X1 verze, protože už je ve vývoji delší dobu a předtím se s tím nepočítalo. Datum vydání bylo upřesněno na 6. prosince letošního roku.

Watch on YouTube
Watch on YouTube

Read this next