If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Vychytávky nextgen verzí Call of Duty: Cold War a multiplayerový trailer

+ detaily, nové obrázky, jízdní řád bety.

Treyarch dnes večer v živém vysílání předvedl slíbený multiplayer Call of Duty Black Ops: Cold War a to jak tradičně efektním trailerem, tak osmi obrázky.

Beta pro PS4 odstartuje 8. října pro ty s předobjednávkou, později i pro ostatní a na dalších platformách (viz jízdní řád níže).

Vyberete si tady ze zkušených (a přizpůsobitelných) operativců, kteří se na rozdíl od specialistů v minulých dílech Black Ops musí spolehnout výhradně na svůj trénink a výbavu. Jelikož se hra odehrává v 80. letech, bude se prý soustředit hlavně na ryzí, nijak neupravený pocit ze střelby.

Pak budete vysláni do operací rozkládajících se po celém světě, v bitvách, které se v reálu nikdy nestaly, vzhledem k povaze Studené války: ve studených vodách severního Atlantiku, v poušti Angoly či na neonem osvícené pláži Miami. Design map má nabídnout spoustu široce otevřených prostranství i rozlehlé krajiny, kde využijete dopravní prostředky dohromady s pěchotou.

Z režimů tady najdete: Team Deathmatch (šest proti šesti), Domination, Hardpoint, Free-for-All, Kill Confirmed, Search and Destroy či Control (z Black Ops 4). Potom tu budou nové MP módy VIP Escort (náhodně vybraný hráč se stane VIP postavou vybavenou jen pistolí a ostatní ho musí chránit), Combined Arms (dvanáct na dvanáct, včetně vozidel na soušti, ve vzduchu i na vodě) a Fireteam (deset týmů po čtyřech plní úkoly na rozsáhlé mapě).

Z dopravních prostředků můžete zužitkovat staré známé sněžné skútry, člun s dělem, motorky, buginy, wakerunnery či tanky. Všechny dodatečné MP mapy či režimy po vydání hry budou opět dostupné zdarma, přičemž se bude sdílet pokrok s F2P odbočkou CoD: Warzone, včetně inventáře použitelného v obou titulech či společného vyprávění, témat, zbraní a operátorů.

A jaké budou vychytávky Cold War ve verzích pro PlayStation 5 a Xbox Series X?

Chod v "opravdovém" rozlišení 4K, podpora až 120 snímků za vteřinu, technologie photogrammetry na prostředí a postavách, podpora HDR, 3D zvuku a raytracingu (jistota i u PS5). Navíc na PS5 to ještě bude řešení HRTF (Head-Related Transfer) ve zvuku a haptická zpětná vazba v ovladači.

Tvůrci na blogu říkají, že hra bude i na starých konzolích těžit z technického pokroku v nasvícení, krystalicky čistých detailů, lepší viditelnosti nepřátel v prostředí, větších a více vtahujících prostředí v otevřené přírodě. Aby se naplno využil potenciál Fireteam módů, je herní svět rozdělen na několik částí, ale přechod mezi nimi prý vůbec nezaznamenáte. Má to designérům dovolit unikátní druhy levelů.

Comments