Z první recenze si Deus Ex odnáší devítku

Shrnutí názorů na brzký hit.

Oficiální embargo sice vyprší až zítra, už dnes jsme se však dozvěděli verdikt z vůbec první recenze Deus Ex: Mankind Divided (Alza.cz) na světě.

Britský časopis EDGE neváhal udělit hodnocení 9/10, tedy stejně jako minulému dílu Human Revolution. Měl přitom k dispozici PC verzi tohoto akčního RPG.

Se shrnutím článku zatím nemůžeme sloužit, zato už je internet plný názorů od jiných lidí, kteří se ke hře dostali v předstihu. Dle nich je Mankind Divided velmi podobný předchůdci, což je určitě pozitivem, jen prakticky v každém směru vylepšený. Vícero možností řešení nabízejí i vedlejší úkoly, které vás více zasvětí do příběhového pozadí zúčastněných postav. Ostatně příběhovými věcmi vás hra bude zasypávat neustále.

Úvodní tutoriálová mise v Dubaji je údajně poměrně nudná, ale nezbytná pro ty, kteří Human Revolution nikdy nehráli. Obsažena je i jeho patnáctiminutová rekapitulace, shodná s dřívějšími videi (první a druhá část, dostupná i z menu Extras).

Díky drobným detailům, uměleckému stylu a uvěřitelnému světu prý hře rádi odpustíte některé nedostatky v animacích postav a obličejů či přehnaně ostrý filtr. Krom skutečného začátku hry v Praze s masivním trháním PS4 verze, přestože to není plně interaktivní scéna (jen se můžete rozhlížet), prý pak šlape po většinu času v pohodových 30 snímcích za vteřinu.

Existují nicméně i oblasti, kde dochází k propadům na 20-25 fps, což má být divné, protože se to děje i v těch prázdných (možná to je kvůli efektu mlhy?). Kritika se snáší na fakt, že většina cutscén se bohužel skládá z předrenderovaných videí s grafickými podklady/modely ze hry, které jsou šíleně zkompresované a rozmazatné jak špatné YouTube video.