Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Zatraceně výdělečné Gears of War 2

Kolik stál vývoj a kolik hra vynesla?

Patříte mezi fanoušky série Gears of War? Pak by vás možná mohlo zajímat, co o jejím vývoji před pár dny prozradil Tim Sweeney, zakladatel a šéf jejího autorského týmu Epic Games.

Vývoj relativně nedávno vydaných Gears of War 2 (Xbox 360) vývojářskou firmu totiž v přepočtu přišel na 212 milionů korun, což ale na takhle áčkovou akci vůbec není závratná suma. Celé to trvalo dva roky a na hře během téhle doby pracovalo patnáct programátorů a čtyřicet pět dalších zaměstnanců (grafiků, zvukařů atd).

Když si tedy vezmete v úvahu, že hra od svého listopadového vydání po celém světě prodala přes 5 milionů kopií, netřeba asi dodávat, že to pro Epic Games byla pořádně výhodná záležitost.

A mimochodem, Sweeny u stejné příležitosti uvedl, že jimi vyvinutý Unreal Engine 3 momentálně využívá sto padesát her - pozor, nedokončených, tzn. nepočítaje v to desítky titulů, které již na tomhle enginu vyšly.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Gears of War 2

Xbox 360

Awaiting cover image
See 1 more

Gears of War 2: Dark Corners

Xbox 360

Related topics
About the Author

Levis

Contributor

Comments