Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Zvažovalo se rozkouskování Halo Infinite, ale absence start konzole moc nezmění, tvrdí Spencer

+ o hlučnosti Xbox Series X.

V talkshow Gary Whitta's Animal Crossing byl hostem Phil Spencer, takže řeč logicky došla i na odklad Halo Infinite na 2021, bezesporu událost měsíce, která silně ovlivní start nových konzolí.

Xboxový boss tam přiznal, že zvažovali rozkouskování této sci-fi FPS od 343 Industries. Pak ale zvolili raději odklad celé hry.

"Měli jsme všichni pocit, že by to letos nebylo vydání Halo Infinite, jaké bychom chtěli. Vedení se možnostmi zabývalo od minulého týdne a samotné rozhodnutí zabralo čtyřiadvacet hodin. Co uvidíte okolo startu, to absence Halo příliš nezmění, uslyšíte o nás hodně o samotné konzoli a Game Pass, k němuž brzy povíme něco velmi silného, že půjde o úžasnou hodnotu pro hráče."

Ohledně vlivu četné kritiky červencového videa Halo Infinite nepadlo ani slovo, že by to hrálo nějakou roli. Jen že se řešilo, v jakém stavu je současná vývojová fáze a do kdy by se vše muselo stihnout. Prý šlo o těžké rozhodnutí, ale bylo potřeba brát v úvahu dlouhodobý pohled.

Spencer si jinak už vzal k sobě domů finální model Xbox Series X, aby ho otestoval jako běžní zákazníci. Už nenese žádné znaky debugové verze či rozpracovanosti, finální je už i krabice.

Když prý dal Xbox Series X na stejné místo, kde měl Xbox One, připadala mu hlučnost konzole totožná co minule. Říká, že chtěli záměrně velký větrák, aby se mohl točit pomaleji a nedělal hluk. Cílem bylo vytvořit tichou konzoli, ostatně po stránce GPU a CPU to jsou v podstatě výkonné počítače.

Read this next