Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Mass Effect 4 má být ještě rozsáhlejší než Dragon Age

Cenné drobky od insidera.

Stejný člověk, který včera promluvil o The Order: 1886, pustil do éteru i vysoce cenné drobky o zatím zahaleném čtvrtém pokračování sci-fi ságy od BioWare.

Mass Effect 4 má být dle něj opravdu masivní, co do velikosti i rozsahu. Prý snad ještě větší než Dragon Age Inquisition, se kterým Andrej Anastasov strávil 220 hodin.

Insider s přezdívkou Shinobi602 na základě rozhovorů s nejmenovanými lidmi z branže zasvěceně odhaduje, že by hra měla vyjít na sto procent v roce 2016. Ani BioWare stále ještě interně nestanovili pevný termín, zato už v tuto chvíli mají mít rozhodnutý finální název pro hru (neznáme ho).

Prý se řídí jen tím, že chtějí udělat co nejlepší hru, jak to jen půjde, a nijak je netrápí doba, po kterou to bude trvat. Nedávný spokojený výrok producenta Mike Gambleho (že hra působí jako pravý Mass Effect) měl souviset s úspěšným dosažením významného milníku při vývoji.

Předtím prý na Mass Effect pracovalo 50 lidí, ale po dokončení Dragon Age na podzim se jejich počet zčtyřnásobil, takže nyní už běží vývoj naplno s dvěstěhlavým týmem. Jako velká výhoda, která vše urychlí, je prezentováno použití jediného enginu (Frostbite) pro všechny studia EA.

Více o hře v kompletním zpravodajství EG.

Watch on YouTube

Read this next