Za nerealizaci další epizody Half-Life 2 může Mickey Mouse

Vážně.

1

Slavný designér a nynější profesor na univerzitě v Texasu, Warren Spector, se po letech otevřel, když pro Game Informer prozradil, že kdysi dělali na další epizodě pro Half-Life 2.

"Probíhal koncepční vývoj po dobu jednoho až dvou let a mělo jít o epizodu, která vyplní mezeru v příběhu Half-Life. Za tímto účelem jsme vymysleli nový nástroj nazvaný Magnet Gun, který měl spoustu skvělých využití a byl úplně něčím jiným, než s čím předtím vyrukovali ve hře Valve," řekl.

Proč se tedy vše nakonec nerealizovalo? Podle Spectora se pak na scéně objevil Disney, který jim dal neodolatelnou nabídku pracovat na Epic Mickey. A navíc Valve současně přehodnotili přístup k epizodickému obsahu, takže projekt odpískali.

Přesto jim je tvůrce prvního Deus Ex vděčný, protože prý startupovou firmu touto zakázkou zachránili, aby nemusel platit všechny zaměstnance dál z vlastní kapsy. V té době prý ještě Valve byli zapáleni do epizod pro Half-Life 2 a poskytovali jim překvapivě velkou kreativní svobodu, jak s hrou naložit.

Reklama

Přeskočit na komentáře (1)

Vše o hře z tohoto článku

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Související obsah

Také na webu...

Český Vigor právě vyšel pro druhou platformu

+ podpora cross-play, obsah a cena Founder's Packu.

Odsun Mafia 1 rebootu na později, jak jsme se obávali

+ kdy přesně uvidíme první záběry z hraní?

Halo 3 pro počítače má přesný termín

Další hra z dřívější kompiilace.

- komentáře (1)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna