Shadow of War už v oficiálním oznamovacím filmečku

Bude i pro PC + tiskovka.

Warner Bros zareagovali na únik z obchodu tím nejlepším možným způsobem: změnili své plány a Middle-Earth: Shadow of War oficiálně oznámili dnes úderem 15. hodiny odpolední, konkrétně následujícím renderovaným filmečkem.

Hra skutečně vyjde toho 22. srpna, stále to bude RPG v otevřeném světě, opravdu budete mít nasazen nový prsten (Ring of Power) a postavíte se nejdrsnějším nepřátelům vč. Saurona v monumentální bitvě o Středozemi.

Více na homepage ShadowofWar.com, kde je nakonec uváděna i PC verze hry (chyběla v úniku), vedle dalších Silver a Mithril edic. Níže už předáváme slovo domácímu distributorovi, který aktuálně rozeslal tiskovku s pár dalšími detaily o hře:

1

Cenega Czech s potěšením oznamuje, že před několika málo okamžiky byla společností Warner Bros. Interactive oficiálně odhalena další hra ze série Middle-Earth: Shadow of War od Monolith Productions. Middle-Earth: Shadow of War je akční dobrodružná hra se strategickými prvky a představuje volné pokračování skvěle hodnocené hry Middle - Earth: Shadow of Mordor, která vyšla v roce 2014 a odnesla si ocenění za nejlepší akční/dobrodružnou hru roku na The Game Awards 2014.

Hra Middle-earth: Shadow of War nabídne originální příběh s návratem Taliona and Celebrimbora, kteří mají za úkol proniknout skrze nepřátelské linie a vytvořit armádu s jejíž pomocí se postaví Temnému Lordovi, Sauronovi. Ve hře Middle-earth: Shadow of War budou mít hráči k dispozici tzv. Prsten Moci a utkají se se smrtícími nepřáteli, včetně Saurona a jeho Nazgula, v monumentální bitvě o Středozem. Tato akční adventura s otevřeným světem byla přivedena k životu díky vylepšenému systému Nemesis. Robustní optimalizační možnosti jsou nyní aplikovány na celý svět, kde hráč svými akcemi a rozhodnutími utváří okolní prostředí a postavy.

“Monolith Productions měli za cíl vytvořit hlubší, více personalizovanou herní zkušenost, a autentický způsob podání příběhu,” říká David Haddad, prezident společnosti Warner Bros. Interactive Entertainment. “Provedli jsme masivní rozšíření každé dimenze hry, a to včetně herního světa, příběhu, RPG prvků, hlavní hratelnosti a samozřejmě i Nemesis systému,” říká Michael de Plater, viceprezident Monolith Productions. “Jako dlouhodobí fanoušci Středozemě jsme poctěni, že máme to privilegium přinést k životu ten nejvíce ohromující fantasy svět, který byl kdy vytvořen, a to zcela novým způsobem, pro novou generaci.”

Inovativní Nemesis Systém je schopen vytvářet unikátní, více osobité příběhy díky procedurálně generovaným nepřátelům, kteří si pamatují každé setkání a jsou diferencováni svou povahou a silnými a slabými stránkami. Příběh hry je zasazen do doby mezi událostmi odehrávající se v Hobitovi a v Pánu Prstenů. Middle-earth: Shadow of War pokračuje v originálním vyprávění z Middle-earth: Shadow of Mordor. Hráči se ponoří do více osobního a rozlehlého světa, který je plný epických hrdinů, padouchů a ikonických lokací.

Middle-Earth: Shadow of War vychází dne 22. 8. 2017 pro PC, Xbox One a PlayStation 4 a PlayStation 4 Pro.

Reklama

Přeskočit na komentáře (13)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (13)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna