Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Spekulace o Devil May Cry 5

Sesbírané info před ohlášením.

Když k oficiálnímu oznámení nedošlo ani na Paris Games Week, rozhodla se fanouškovská komunita zkompilovat všechny dostupné drby o novém pokračování Devil May Cry (Alza.cz), které má mít v podtitulu numerickou číslovku V, asi aby se to nepletlo. Vše níže uvedené berte s rezervou, nic z toho ještě Capcom nepotvrdil.

Hra, jejíž vývoj trvá už aspoň dva roky, má vyjít někdy ve fiskálním roce 2019, čili mezi dubnem 2018 a březnem 2019. Protože Sony hradí část nákladů, má být v něčem PS4 exkluzivní, buď kompletně nebo jen časově.

DMC5 má chystat ten samý tým co předešlé díly či Dragons Dogma, s čímž souvisí vypůjčení si některých prvků. Součástí má být dosud nejdelší minutáž cutscén v sérii, přičemž cílení má být na širší publikum než dříve. Herci, kteří minule nadabovali hlavní hrdiny, jako Dante, Nero či Vergil, se vrátí.

Jednou z novinek se má stát, že budete moci ovládat vícero postav, nejčastěji se hovoří o třech. Jedna z nich má být velmi silná a budete je měnit v klíčových momentech příběhu, který naváže na moment z konce DMC4. Občas se mají řešit vzájemné vztahy mezi hrdiny, svou roli prý sehraje i Trish, avšak u ní není jisté, že bude ovladatelná. Ústředním záporákem se stane Prince of Darkness.

Design levelů v DMC5 má být mnohem otevřenější než v předchůdcích, ale zase od toho nečekejte úplně otevřený svět či to samé co v Dark Souls. Spíš si ve smyslu prozkoumávání představte něco jako v Bayonetta, ale bez mačkacích miniher. Tvůrci se prý saží o hladký zážitek a dokonalé vtažení hráčů.

Co naopak nečekejte, je ukazatel staminy, nebo multiplayerový PvP mód, spíš jen nějaké menší online funkce. Systém úskoků má být kompletně přepracován, aby byl plynulejší než dříve a kamera se během velkých bojů trochu oddálí. Tvůrci jsou na novou dynamickou kameru prý řádně pyšní, stejně jako na vylepšené animace, kde pozornost soustředili na fyziku oblečení.

Systém misí a hodnocení má být podobný co minule, včetně výběru misí či kapitol. Naopak hustší budou boje s bossy, z nichž někteří jsou schopni se přesouvat mezi vícero různými oblastmi. Prostředí má být místy dynamicky zničitelné a interaktivní, ale zase to nebude gró hry.

Read this next