Krátce po zveřejnění detailů na téma hardwarové požadavky PC verze únorového Far Cry New Dawn (Alza.cz) to chtělo něco dalšího, o čem by se mluvilo.

Uprostřed toho chaosu a konfliktu, jemuž dominuje růžová barva, prý zažijete nové mechanismy a prvky, které ještě v sérii nebyly. Prohlásil to kreativní ředitel Sebastien Decant.

Hra má být větším RPG než předešlé Far Cry, protože vedle vylepšování základny a správy společníků tu bude nový systém, který vám dovolí opustit již dobyté základny a znovu o ně bojovat, pokud se jich protivník zmocní.

1

"Soustředili jsme se na to, čemu říkáme takové lehké RPG, abychom z hraní udělali ještě hlubší zážitek," vysvětlil tvůrce.

Myslí tím třeba možnost vytvořit si vlastní zbraně, které mají svá hodnocení, což bude užitečné v boji proti nepřátelům též s vlastním ocejchováním.

Jinými slovy, Decant naznačil, že nepřátelé mohou být různé úrovně, což vás bude nutit poohlédnout se po lepších zbraních, ať si na takovou hrozbu můžete vyšlápnout.

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna

Související obsah