Splinter Cell se stěhuje
Z Montrealu do Toronta, kde vznikne nový díl.
Slavná to tvář prvního Assassin's Creed a jeho producentka Jade Raymond v rozhovoru pro Gamasutru odhalila záměr vyrobit dalí díl série Splinter Cell.
Jeho vývoj se přesune z montrealské pobočky UbiSoftu do nově otevřeného studia v Torontu, kterému Jade Raymond éfuje. Za ní se tam přesunula část klíčových vývojářů Conviction, jako jeho producent, kreativní ředitel nebo vedoucí programátorů. Do deseti let by mělo zaměstnat a 800 lidí a vytvářet bude jen samé velké AAA projekty.
"Dostali jsme skvělou příleitost vytvořit si vlastní firemní kulturu, co mnohokrát za kariéru nemáte," komentoval to jeden z nováčků, který do UbiSoft Montreal přiel z firmy A2M, tvůrců hry Wet.
O ádných personálních rozbrojích v Montrealu se veřejně neví, ale přestěhování známé značky do nového studia určitě není jen tak. Nějaký důvod mít musí, nabízí se třeba snaha o separování Splinter Cell týmu od toho Assassin's Creed, aby tyto stealth hry nebyly vzájemně moc podobné? Nebo snaha o přenechání montrealského studia jen na sázky na jistotu, jako dnes recenzovaný Prince of Persia: Forgotten Sands, a přesun kreativních mozků jinam?
Pro autory přítího Splinter Cellu to kadopádně znamená anci na restart série (to záleí na prodejním úspěchu překopaného konceptu hry v Conviction) a také velkou pravděpodobnost k jejímu návratu na PlayStation 3.
Reklama
- komentáře (8)
Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!